Одна з причин, чому в межах майбутнього експерименту приватна тяга буде допущена спочатку до руху на малодіяльних напрямках — це те, що диспетчерське керування всіма поїздами здійснює Укрзалізниця. Про це в інтерв’ю “Магістралі” розповів перший заступник директора Департаменту безпеки руху Андрій Мельничук.
“При цьому графік складатиметься таким чином, щоб максимально розвести пасажирські та вантажні потяги. В ідеалі ми будемо намагатися, щоб під час руху приватного вантажного поїзда, якщо це можливо, на ділянці не перебували пасажирські склади. Це надасть змогу максимально мінімізувати будь-які ризики”, – зазначив Мельничук.
За його словами, на першому етапі на залізницю допустять лише тепловози, адже ті ділянки, на які планується допустити приватну тягу під час експериментальної експлуатації, є переважно неелектрифікованими.
“Тому на них можна використовувати лише тепловози. Крім того, оскільки наразі йдеться лише про проведення експерименту, за результатами якого ухвалюватиметься остаточне рішення про впровадження приватної тяги, представники бізнесу самі надають перевагу тепловозам. У разі, якщо з якихось причин експеримент не виявиться успішним, вони зможуть використати придбані локомотиви на своїх підприємствах, де під’їзні колії також неелектрифіковані”, – пояснює Мельничук.
На користь допуску до роботи тільки тепловозів ще й той фактор, що електровоз використовує контактну мережу й створює сильніші електромагнітні перешкоди, ніж тепловоз. Це може впливати на роботу приладів СЦБ (сигналізація, централізація і блокування). Тому сертифікація й допуск до руху нових електровозів є складнішою та тривалішою справою. Проте в УЗ не виключають у подальшому й появи на магістралях приватних електровозів. Але не раніше, ніж за декілька років.
Опитування
[democracy id=”13″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики










