Новини, Міжнародні новини

Німеччина: на кожен кілометр нових залізниць припадає 150 км нових автодоріг

Спільнота NEE, що об’єднує операторів вантажних залізничних перевезень Німеччини, представила результати дослідження розвитку залізних і автомобільних доріг в країні з моменту початку реформ галузі в 1994 році. Про це повідомляє видання “Железные дороги мира”.

За минулі 25 років протяжність мережі автомобільних доріг в Німеччині збільшилася на 250 тис. км. За цей же період в країні було побудовано 1709 км нових залізничних доріг, тобто в  150 разів менше.

Не дивно, зазначає NEE, що частка автомобільного транспорту станом на 2019 рік досягає 79% в пасажирських перевезеннях і 71% у вантажних. При цьому збори за проїзд великовантажних автомобілів діють тільки на 6% автодорожньої мережі. На частку залізниць припадає лише 8% ринку пасажирських перевезень і 19% вантажних. При цьому в вантажних перевезеннях частка автомобільного транспорту в викидах вуглекислого газу сягає 94%, залізничного – тільки 4%.

Обсяг вантажних залізничних перевезень з 1996 року виріс на 85%, причому на тлі майже нульових інвестицій в будівництво нових вантажних ліній. Винятком стало відновлення вантажного руху на модернізованій лінії довжиною 55 км від Кнаппенроде до польського кордону. Капіталовкладення в нове будівництво обмежені нечисленними високошвидкісними лініями, міськими залізницями і лініями в аеропорти.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також