Покупцем перших двох локомотивів Vectron Dual Mode компанії Siemens з приводом, що допускає живлення від контактної мережі змінного струму напругою 15 кВ і дизель-генератора, стане оператор Railsystems RP. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.
“Про підписання відповідного контракту Siemens повідомила 18 листопада 2019 року, строк поставки локомотивів – кінець 2020 року. Локомотиви будуть обладнані системою точкової автоматичної локомотивної сигналізації PZB і призначені для роботи в Німеччині”, – ідеться в повідомленні.
Чотиривісний локомотив Vectron Dual Mode масою 90 т розрахований на водіння вантажних поїздів по електрифікованих і неелектрифіковані ділянках колії 1435 мм зі швидкістю до 160 км/год. Незалежно від режиму живлення він забезпечує потужність на ободі колісних пар потужність 2000 кВт. Обсяг паливного бака 2600 л.
Нагадаємо, вперше локомотив Vectron Dual Mode був представлений в березні 2019 року.
[democracy id=”20″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики