Новини, Тарифи

Підвищення тарифів на вантажні перевезення підтримала Державна регуляторна служба

Пакет тарифних ініціатив на вантажні перевезення підтримала Державна регуляторна служба України. Про це пише Rail.insider із посиланням на повідомлення Івана Юрика у Facebook.

Зауважимо, МІУ має намір підвищити тарифи на перевезення вантажів з 1 вересня. Зокрема, на початку липня відомство оприлюднило проєкт наказу «Про внесення змін до Коефіцієнтів, що застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов’язані з ними послуги».

Зміну рівня тарифів пропонується здійснити шляхом:

  • встановлення тарифів для вантажів позакласної групи на нині діючому рівні для вантажів 1-го тарифного класу;
  • поступового збільшення рівня тарифів на перевезення нинішньої групи вантажів 1-го тарифного класу на 8% з 01.09.2021 та ще на 20,4% з 01.01.2022;
  • поступового збільшення рівня тарифів на перевезення вантажів 2-го тарифного класу на 8% з 01.09.2021 та ще на 6,5% з 01.01.2022;
  • встановлення коефіцієнту до тарифів Збірника тарифів, який застосовується до тарифних схем 14 і 17, при розрахунку тарифу за перевезення з-під вивантаження вантажів 1-го тарифного класу і вантажів позакласної групи під наступне навантаження на рівні тарифів з-під вивантаження вантажів 2-го тарифного класу, продуктів харчування та енергетичних газів під наступне навантаження.

«Диспаритет між вантажними класами буде зменшено — це є першим кроком до європейського принципу уніфікованого тарифу за тонно-кілометр», — наголосив Іван Юрик.

Він також анонсував подальшу діяльність щодо реалізації таких ресурсних позицій:

  • мінімізація податку на землю (внесення змін у Податковий кодекс і нормативку щодо НГО землі);
  • продаж непрофільних активів (скоро будуть аукціони);
  • підписання прямих договорів на постачання електроенергії від державної генерації;
  • подальша оптимізація й пріоритизація основних видатків.

«Усі ці заходи повинні надати додатковий фінансовий ресурс компанії для того, щоб направити його на оновлення основних активів — інфраструктури та рухомого складу», — підкреслив Іван Юрик.

Читайте також