Упродовж наступних семи років Польща планує електрифікувати майже 1400 км залізничних колій. Про це пише Rail.insider із посиланням на Railtech.
Інвестиції Польщі в залізничну інфраструктуру, як зазначено в її оновленій Національній залізничній програмі, будуть зосереджені на електрифікації, модернізації мережі та збільшенні швидкості руху поїздів у період до 2030 року.
Польська національна залізнична програма (NRP) була оновлена цього літа та ухвалена Радою міністрів з перспективою до 2030 року (попередня її версія діяла з 2015-го до 2023 року).
У 2021—2027 роках сума інвестицій становитиме 17,8 млрд євро. Ефектом від реалізації інвестицій до 2030 року стануть швидкісні сполучення. Вперше в історії пасажирський поїзд на мережі польської залізниці зможе розвивати максимальну швидкість 250 км/год. Першими дільницями з таким обмеженням максимальної швидкості будуть центральна залізнична лінія № 4 та дільниця між Елком, Сувалками і кордоном з Литвою, а також частина сполучення з Rail Baltica. Кілька інших дільниць залізниці у Польщі будуть модернізовані для руху зі швидкістю 120—200 км/год.
Крім того, планують модернізувати лінію Подленже—Пекелко. Також буде побудовано нову залізничну колію від Подленже біля Кракова на південь до Тимбарка та Мшани Дольн. Після завершення інвестицій час у дорозі між Краковом і Новим Сончем скоротиться приблизно до години.
Серед інших проєктів — будівництво залізничного сполучення між залізничними лініями 106 (що сполучає Жешув з Ясло) та 108 (сполучає Строже, Ясло, Кросно, Новий Заґуж, Устрики Дольні та Кросценко). Наразі потяги, які прямують із Жешува на південь у напрямку Кросно та Бещадського регіону, змушені змінювати локомотив на станції Ясло, що створює незручності для ппсажирів і скорочує можливості руху залізничного транспорту.
Наразі жоден перевізник не пропонує послуг на маршруті між Жешувом та Кросно та Бещадами. З’єднавши дві лінії, залізничні оператори зможуть запустити пряме сполучення між Жешувом, Кросно і Новим Загужем. З’єднувальна лінія між залізничними лініями 108 і 110 буде побудована за рахунок інвестицій NRP.
Як повідомлялося раніше, Польська залізниця у вересні розпочне ремонт інфраструктури у Перемишлі.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











