ЄБРР виділить 1 млрд євро невідкладної допомоги країнам де він працює
Інфраструктура, Новини

Проєкт будівництва євроколії в Україні передбачає декілька джерел фінансування, – Мінфін

На сьогодні розглядаються кілька джерел фінансування будівництва євроколії в Україні. Про це заявив заступник міністра фінансів Олександр Кава, передає пресслужба відомства.

Так, мова йде про фінансування безпосередньо коштом Укрзалізниці, за рахунок кредитів, які будуть виплачуватися державою, а також коштом державного бюджету. Проте точна вартість проєкту наразі не відома.

«У нас в країні про якісь конкретні цифри, а також про можливості і доцільність реалізовувати подібні проекти можна буде говорити після підготовки техніко-економічного обґрунтування. Саме цей документ дозволить оцінити наявні та перспективні пасажиропотоки, маршрути, черговість їхнього запуску, а також вартість і терміни реалізації проєкту. У 2021 році планується розпочати роботу з підготовки відповідного техніко-економічного обґрунтування», – заявив заступник міністра.

Також Кава повідомив, що в цьому році має завершитися проектування будівництва євроколії від Чопу до Ужгорода.

«Євроколію від Чопа планується продовжити до Ужгорода, що дозволить запустити прямі поїзди до Праги, Братислави, Відня, Мюнхена, Бухареста, Софії та інших європейських міст. У 2021 році з державного бюджету передбачено фінансування підготовки проектної документації для цього будівництва. Аналогічним хабом може стати Ковель для запуску поїздів у Польщу».

Нагадаємо, під час візиту української делегації до Південної Кореї також була укладена угода про грантове фінансування пре-ТЕО для будівництва євроколії в Україні. Мова йде про грант у 2 млн доларів.

Раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій говорив, що у майбутньому передбачено будівництво чотирьох ділянок загальною протяжністю майже 2 тис. км  колії. Перша ділянка це Київ-Львів й до кордону з Польщею (896 км).

Читайте також