Міжнародні новини, Новини

RCH працює над рішенням для транспортування колісних пар

Угорський вантажний перевізник Rail Cargo Hungaria у співпраці з TS Hungaria та ÖBB-TS розробив рішення для поліпшення перевезення колісних пар. Про це пише Rail.insider із посилання на Rail market.

Ініціатива, розпочата півтора року тому, відповідає стратегічній меті Rail Cargo Group щодо зменшення залучення автомобільного руху та підвищення конкурентоспроможності залізниць у перевезенні значних обсягів колісних пар.

У розробці брала участь команда експертів з Rail Cargo Hungaria, TS Hungaria та ÖBB-TS. Початкове рішення давало змогу перевозити 21 колісну пару у вагоні порівняно з 15 колісними парами вантажівкою. Окрім того, перевезення у вагоні Rgs відповідало усім стандартам безпеки. Проте, незважаючи на ці переваги, вартість транспортування автомобілем залишалася дещо нижчою, що спонукало фахівців до подальшого вдосконалення рішення.

Команда дизайнерів TS-HU відповіла на це розробкою мобільної дворядної вагонної системи, яка збільшує місткість до 30 колісних пар на вагон. Наразі тривають випробування прототипу.

Зауважується, що час у дорозі між Мішкольцем і Кніттельфельдом для вагонів, обладнаних дворядною системою візків, становить приблизно 10 днів.

TS Hungaria планує побудувати ще п’ять систем, які дадуть змогу перевозити залізницею 100 колісних пар щотижня. Очікується, що завдяки новації кількість вантажівок на маршруті скоротиться на 320 одиниць на рік.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також