Україна взяла на себе зобов’язання ухвалити закон «Про залізничний транспорт». Про це розповіла перша заступниця голови Комітету з питань транспорту та інфраструктури Верховної Ради України Юлія Клименко під час міжнародної конференції «Залізниці України: розвиток та інвестиції» 20 лютого, пише Rail.insider.
Україна взяла на себе зобов’язання ухвалити закон «Про залізничний транспорт», який вже давно обговорюється. Він передбачає розділення компанії на чотири великі блоки. Це вантажний, пасажирський, інфраструктурний та обслуговуючий.
«Світовий банк вимагає в одному з пакетів, який передбачає надання кредитів для України, ухвалення закону «Про залізничний транспорт». Тому він буде розглядатися. Скоріше за все у нас є запас часу до кінця року», — уточнила посадовиця.
Вона додала, що закон не почне діяти відразу після ухвалення. Наразі триває обговорення, через який період часу після закінчення дії воєнного стану закон набере чинності.
«Навіть якщо він буде ухвалений 2024 року, то з 2024 року він не почне діяти», — наголосила перша заступниця голови Комітету Верховної Ради.
Юлія Клименко нагадала, що одним із аспектів закону «Про залізничний транспорт» є запровадження приватної тяги. За її словами, «це один із цікавих секторів, куди скоріш за все підуть інвестиції. Тому що багато хто зацікавлений у запровадженні приватної тяги».
Як повідомлялося раніше, драфт закону про залізничний транспорт майже на фінальній стадії.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики