емпи перевезення щебеню від початку року вищі на 18%, — Андрій Рязанцев
Новини, Перевезення, Укрзалізниця

Темпи перевезення щебеню від початку року вищі на 18%, — Андрій Рязанцев

Темпи перевезення щебеню Укрзалізницею з початку 2020 року зросли на 18%, але для виконання програми “Великого будівництва” потрібно більше. Про це заявив директор з розвитку бізнесу АТ “Укрзалізниця” Андрій Рязанцев на власній сторінці у Facebook.

За його словами, для кращої організації постачання будівельних матеріалів УЗ має три ресурси:

  • оптимізація операційних процесів через максимальну маршрутизацію;
  • створення хабів для нівелювання сезонності;
  • додаткове прискорення обігу вагонів через графікування маршрутів.

“Отже, необхідний темп може бути забезпечений лише при концентрації на маршрутних перевезеннях та хабах перерозподілювачах з графіками перевезень ритмічно 12 місяців на рік. Як додаткове джерело акселерації треба відтестувати графікові маршрути, за допомогою яких, через прискорення обігу вагона, можна одномоментно збільшити обсяг вантажів. Досвід зернових свідчить про ефективність методу”, – написав він.

Крім цього, керівництво УЗ повідомило підрядників Укравтодору про введення довгострокових контрактів з організації перевезень вантажів у рухомому складі Перевізника. На думку посадовця, це дозволить учасникам будівництва значно зекономити на перевезенні.

У подальших планах УЗ та Укравтодор ухвалили рішення розробити графіки маршрутних відправлень між станціями та взяти його на контроль. Андрій Рязанцев анонсував створення реєстру станцій хабів-розподілювачів, що мають технічну можливість навантаження/вивантаження будівельних вантажів маршрутними обсягами (мінімум 44 вагони).

Нагадаємо, 7 квітня Укрзалізниця презентувала проєкт довгострокових контрактів на послугу поставки вагонів та перевезення у вагонах ЦТЛ — новий продукт, який діятиме в дострокових періодах терміном від 9 до 12 місяців.

Читайте також