Новини, Укрзалізниця

«Велике будівництво» на залізниці: огляд проєктів

Про проєкти «Великого будівництва» на залізниці розповідає на своїй сторінці у Facebook координатор програми Юрій Голик. Rail.insider зробив огляд деяких з них. 

 

Будівництво та електрифікація другої колії на дільниці Чорноморська—Берегова (Одеська область)

Роботи на дільниці протяжністю 6,5 км планується завершити до кінця року. Цією лінією здійснюються перевезення для трьох із п’яти найбільших стивідорних компаній країни — ДП МТП «Південний», ТОВ «Трансінвестсервіс» та АТ «Одеський припортовий завод». Наявна колія є обмеженням для подальшого збільшення обсягів і швидкості перевалки вантажів.

Востаннє пропускну спроможність тут підвищували шість років тому. Зараз розрахункова пропускна спроможність дільниці Чорноморська — Берегова — 55 пар поїздів на добу, а після оновлення вона зросте до 60.

За попередніми розрахунками, обсяги вантажопотоків на ДП МТП «Південний» та ТОВ «ТІС» до 2023 року становитимуть 135 млн т.

Більше фото — тут, а також відео.

Електрифікація дільниці Васильків І—Васильків ІІ (Київська область)

Розпочалася електрифікація залізниці між станціями Васильків І та Васильків ІІ, що дасть змогу запустити між Васильковом і Києвом електропоїзди. У результаті цього багато хто з майже 40 тисяч жителів цього міста забуде про затори на в’їзді до столиці. Ба більше, це суттєво розвантажить в’їзд до Києва з одеського напрямку.

Більше фото — тут,

Співпраця зі швейцарським виробником рухомого складу Stadler

У червні Укрзалізниця уклала меморандум про співпрацю та локалізацію в Україні виробництва поїздів швейцарської компанії Stadler.

У межах реалізації документа у серпні до України прибув електропоїзд виробництва компанії Stadler для випробувань.

Модель електропоїзда — ЕПМ Stadler FLIRT, у його складі п’ять вагонів першого та другого класів. Поїзд вміщує 262 особи, передбачені місця для пасажирів з обмеженими фізичними можливостями. Також облаштовані місця для зберігання багажу та перевезення велосипедів, є сучасні туалети.

Максимальна швидкість рухомого складу сягає 160 км/год. Випробування можуть тривати кілька місяців.

Імовірно, що потяг буде використаний в рамках проєкту City Express у найбільших містах України. Наразі він знаходиться в Києві.

Більше фото — тут, а також відео.

Крім того, до Дня Незалежності Укрзалізниця отримає від КВБЗ перші два зі 100 пасажирських вагонів, що закуповуються за державний кошт.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також