За підсумками 2024 року 86% залізничних квитків купували онлайн. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію АТ «Укрзалізниця».
Відсоток придбаних онлайн квитків демонструє зростання впродовж останніх чотирьох років:
- 2021 рік — 68%;
- 2022 рік — 73%;
- 2023 рік — 80%;
- 2024 рік — 86%.
Поступово збільшується і частка квитків, придбаних через застосунок Укрзалізниці. Якщо у 2024 році це показник становив 28%, то минулого року — 46%.
«Цікавий факт: упродовж 2024 року кількість квитків, які користувачі онлайн купують для перевезення своїх тварин, зросла більш ніж удвічі порівняно з 2023 роком — 142 тис. квитків проти 64 тис.», — зауважується у дописі.
Окрім того, УЗ продовжує працювати над розвитком онлайн-сервісів і невдовзі планує анонсувати нові додаткові функції.
Як повідомлялося раніше, на залізничних квитках прибрали дублювання російською.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











