Новини, Пасажирські перевезення, Перевезення, Укрзалізниця

Торік 86% залізничних квитків реалізовано онлайн

За підсумками 2024 року 86% залізничних квитків купували онлайн. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію АТ «Укрзалізниця».

Відсоток придбаних онлайн квитків демонструє зростання впродовж останніх чотирьох років:

  • 2021 рік — 68%;
  • 2022 рік — 73%;
  • 2023 рік — 80%;
  • 2024 рік — 86%.

Поступово збільшується і частка квитків, придбаних через застосунок Укрзалізниці. Якщо у 2024 році це показник становив 28%, то минулого року — 46%.

«Цікавий факт: упродовж 2024 року кількість квитків, які користувачі онлайн купують для перевезення своїх тварин, зросла більш ніж удвічі порівняно з 2023 роком — 142 тис. квитків проти 64 тис.», — зауважується у дописі.

Окрім того, УЗ продовжує працювати над розвитком онлайн-сервісів і невдовзі планує анонсувати нові додаткові функції.

Як повідомлялося раніше, на залізничних квитках прибрали дублювання російською.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також