Новини, Рухомий склад, Укрзалізниця

У 2022 році УЗ планує побудувати на Панютинському вагоноремонтному заводі 50 зерновозів

Наступного року АТ «Укрзалізниця» має намір побудувати на власному підприємстві — Панютинському вагоноремонтному заводі — 50 вагонів-зерновозів нового зразка. Про це пише Rail.insider із посиланням на пресслужбу товариства.

«У наступному році плануємо поповнити парк зерновозів, які мають стабільно великий попит на ринку вантажних перевезень. Уже формуємо замовлення нашому Панютинському вагоноремонтному заводу на виготовлення 50 вагонів-зерновозів нового зразка, що є повністю власною розробкою підприємства. Даємо старт серійному виробництву цих вагонів», — повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін.

Він також додав, що перший такий вагон із найкращими технічними характеристиками для перевезення зерна був виготовлений і надійшов у серійне виробництво 2019 року.

Наразі загальний парк зерновозів АТ «Укрзалізниця» становить 11,4 тис. одиниць, і найближчими роками компанія планує його оновити. Для цього товариство розробило концепцію оновлення парку вантажних вагонів до 2028 року, яку було схвалено 30 вересня 2021 року на засіданні Антикризового штабу з відновлення сталого функціонування АТ «Укрзалізниця». Відповідно до концепції, впродовж найближчих семи років планується побудувати та оновити майже 15 тис. зерновозів, зокрема 3,6 тис. — на підприємствах товариства.

Вагон для перевезення зерна та інших харчових сипких вантажів моделі 19-6938 — розробка філії «Панютинський вагоноремонтний завод» АТ «Укрзалізниця». Вагон призначений для безтарного перевезення зерна та інших харчових сипких вантажів насипом, що потребують захисту від атмосферних опадів. Дослідний зразок виготовлений у 2019 році, він має збільшений об’єм — 120 м³, тоді як максимальний об’єм старих зерновозів — 94 м³. Конструкційна швидкість вагона — до 120 км/год. Вагон сертифікований та призначений для експлуатації на залізницях України та держав-учасниць Ради із залізничного транспорту.

Як повідомлялося раніше, на Панютинському вагоноремонтному заводі держаудитори виявили порушень на 130 млн грн.

Читайте також