Після відкриття руху на дільниці лінії, що з’єднала два міста провінції Гуандун (Південний Китай), загальна довжина залізниць, які перебувають в експлуатації у Китаї, перевищила 160 тис. км. Про це пише Rail.insider із посиланням на «Сіньхуа».
Високошвидкісний поїзд, що 14 вересня вирушив із міста Мейчжоу (провінція Гуандун) до її адміністративного центру Гуанчжоу, ознаменував собою введення в експлуатацію нової дільниці високошвидкісної залізниці, яка сполучає Лун’янь (провінція Фуцзянь) та Лунчуань (провінція Гуандун). Її загальна довжина становить 290 км.
«Відкриття руху цією новою високошвидкісною залізничною лінією значно скоротить час у дорозі між східними районами провінції Гуандун та регіоном Великої затоки Гуандун-Сянган-Аомень», — наголошується у дописі.
За даними корпорації, загальна протяжність високошвидкісних залізниць, що перебувають в експлуатації, у Китаї сягнула 46 тис. км. Завдяки цьому країна посіла перше місце у світі за таким показником, перевищивши сукупний обсяг усіх інших країн світу.
Уточнюється, що залізнична мережа Китаю зараз охоплює 99% міст країни із населенням понад 200 тис. осіб, а високошвидкісна залізниця — 96% міст із населенням понад 500 тис. осіб.
Як повідомлялося раніше, у Китаї випробували поїзд на магнітній подушці зі швидкістю до 1000 км/год.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики