Новини, Перевезення

У МІУ планують розбудовувати інфраструктуру для формату «море—залізниця»

Оновлення та розбудова інфраструктури для формату «море—залізниця» будуть одними з основних завдань «Великого будівництва» у найближчі роки. Про це розповів міністр інфраструктури Олександр Кубраков під час урочистостей з приводу відправлення першого контейнерного поїзда з України до КНР, передає Rail.insider із посиланням на пресслужбу Укрзалізниці.

За словами міністра інфраструктури, Україна має великий експортний потенціал і нова команда відомства активно працює над його розвитком.

«Нам важливо інтегруватись у світову систему мультимодальних перевезень, яка розширюється швидкими темпами та визначає сучасну логістику. Так, наприклад, в ЄС частка контейнерних перевезень — приблизно 45%. В Україні ж говоримо лише про 2,5%. Наразі ми не можемо повністю використовувати фактор нашого географічного розташування, адже фактично наша залізнична та портова інфраструктура все ще у застарілому стані. Водночас Україна не може ігнорувати попит і потенціал мультимодальних перевезень, зокрема з азійськими країнами. Тому оновлення та розбудова інфраструктури для формату «море—залізниця» будуть одними з основних завдань «Великого будівництва» у найближчі роки», — зазначив Олександр Кубраков.

За словами в. о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Олександра Камишіна, найоптимальніший транспорт для розвитку торговельних відносин між Україною та Китаєм — це залізничні контейнерні перевезення. «У середині вересня ми прийняли з Китаю 50-й контейнерний поїзд з імпортним вантажем. Сьогодні відправляємо перший контейнерний поїзд вже з українським вантажем до Китаю. Плануємо, що такі поїзди стануть регулярними», — зазначив очільник Укрзалізниці.

Як повідомлялося раніше, курсувати на регулярній основі прямі контейнерні поїзди між Китаєм і Україною почали влітку 2020 року.

Читайте також