Влада Нігерії схвалили проєкт будівництва колії шириною 1435 мм на дільниці Лагос—Калабар. Лінія пройде вздовж узбережжя Гвінейської затоки і дасть змогу з’єднати фактично всі прибережні міста країни. Про це пише Rail.insider із посиланням на zdmira.
Крім того, розпочалося спорудження ще двох ліній: Кано—Джибія і Порт-Харкорт—Майдугурі.
У липні 2021 року уряд також оголосив про готовність лондонського банку Standard Chartered профінансувати будівництво залізниці в обсязі 11 млрд доларів після невдалої спроби домовитися з експортно-імпортним банком Китаю.
Проєкт реалізовуватиметься у два етапи. Під час першого побудують дільницю між Калабаром і Порт-Харкортом, під час другого — від Порт-Харкорта через Оничу до Лагоса. Загальна протяжність лінії з 22 станціями сягне 1402 км.
У липні 2021 року розпочалося будівництво ще однієї залізниці сполученням Кано—Кадуна довжиною 203 км, яка, у свою чергу, входить до складу магістралі Кано—Абуджа протяжністю 1343 км.
Як повідомлялося раніше, нову швидкісну магістраль відкрили на північному сході Китаю.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики