Уряд Великобританії оприлюднив першу національну стратегію в галузі водневої енергетики, що передбачає широке використання паливних елементів на транспорті, зокрема і на залізницях. Про це пише Rail.insider із посиланням на zdmira.
У документі зазначено, що найкращою стратегією декарбонізації залізниць є їхня електрифікація, проте на деяких лініях виправдано застосування поїздів із тяговими акумуляторними батареями і на водневому паливі.
Компанія Network Rail ідентифікувала лінії загальною протяжністю 1300 км, на яких доцільно експлуатувати поїзди на водневому паливі, щоб забезпечити досягнення поставленої урядом країни мети щодо нульових викидів вуглекислого газу до 2050 року.
Британська асоціація залізничної промисловості (RIA) закликала уряд до закупівель поїздів на водневому паливі. Наразі в країні реалізується кілька проєктів створення таких поїздів.
Як повідомлялося раніше, тепловоз на рослинній олії успішно випробували у Великобританії.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики