31 травня на сайті Перевізника оприлюднена нова редакція Договору на перевезення вантажів. Через 30 днів (з 1 липня) він набуде чинності.
З остаточним варіантом ви можете ознайомитись за посиланням.
200531 Dohovir pro nadannia posluh z orhanizatsii perevezen
Зауважимо, за словами керівництва УЗ, новий договір є більш клієнтоорієнтованим. Хоча його вже встигли розкритикувати окремі представники бізнесу.
Раніше Rail.insider публікував основні тези нового договору. Зокрема:
- плата за надання послуг на малодіяльних станціях для маршрутних поїздів не нараховуватиметься;
- списання коштів замовників можливе лише за умови наявності для цього достатніх правових підстав;
- конкретизовано відповідальність Перевізника за пошкодження вагону замовника з його вини під час перевезення;
- конкретизовано причини відмови Перевізником погодження планів перевезення вантажів, а також зменшено можливості для такої відмови;
- конкретизовано порядок врахування пропозицій замовників до умов договору;
- збільшено строки, у які сформовані Перевізником документи мають бути підписані замовниками;
- встановлено дзеркальну відповідальність за подавання неочищеного вагона Перевізника;
- уніфіковано умови надання послуг з організації накопичення вагонів та перевезення спеціальних вантажів;
- впроваджено контроль використання кодів платника.
Крім того, з 1 жовтня Укрзалізниця:
- Не нараховуватиме компенсацію порожнього рейсу після здвоєних операцій у вагонах Перевізника.
- Зрівняє умови перевезень у вагонах Укрзалізниці маршрутними поїздами всередині країни та у міжнародних перевезеннях.
- При розрахунку плати за використання вагонів Перевізника при маршрутних міжнародних перевезеннях застосовуватиметься швидкість 320 км на добу замість попередніх 200 км на добу.
Також в УЗ повідомляли, що новий договір імплементують на перевезення вантажів без жодних змін у вартості послуг.
Нагадаємо, наприкінці лютого Перевізник оприлюднив перший проєкт договору з організації перевезення вантажів. Він мав “запрацювати” з 1 квітня. Проте через скарги бізнесу та карантин, УЗ відклала введення його в дію до 1 червня, аби врахувати зауваження. Проте Укрзалізниця не встигла його доопрацювати до 1 червня
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











