Новини, Тарифи, Укрзалізниця

Укрзалізниця оприлюднила остаточний варіант нового договору на перевезення вантажів

31 травня на сайті Перевізника оприлюднена нова редакція Договору на перевезення вантажів. Через 30 днів (з 1 липня) він набуде чинності.

З остаточним варіантом ви можете ознайомитись за посиланням.

200531 Dohovir pro nadannia posluh z orhanizatsii perevezen

 

Зауважимо, за словами керівництва УЗ, новий договір є більш клієнтоорієнтованим. Хоча його вже встигли розкритикувати окремі представники бізнесу.

Раніше Rail.insider публікував основні тези нового договору. Зокрема:

  • плата за надання послуг на малодіяльних станціях для маршрутних поїздів не нараховуватиметься;
  • списання коштів замовників можливе лише за умови наявності для цього достатніх правових підстав;
  • конкретизовано відповідальність Перевізника за пошкодження вагону замовника з його вини під час перевезення;
  • конкретизовано причини відмови Перевізником погодження планів перевезення вантажів, а також зменшено можливості для такої відмови;
  • конкретизовано порядок врахування пропозицій замовників до умов договору;
  • збільшено строки, у які сформовані Перевізником документи мають бути підписані замовниками;
  • встановлено дзеркальну відповідальність за подавання неочищеного вагона Перевізника;
  • уніфіковано умови надання послуг з організації накопичення вагонів та перевезення спеціальних вантажів;
  • впроваджено контроль використання кодів платника.

Крім того, з 1 жовтня Укрзалізниця:

  • Не нараховуватиме компенсацію порожнього рейсу після здвоєних операцій у вагонах Перевізника.
  • Зрівняє умови перевезень у вагонах Укрзалізниці маршрутними поїздами всередині країни та у міжнародних перевезеннях.
  • При розрахунку плати за використання вагонів Перевізника при маршрутних міжнародних перевезеннях застосовуватиметься швидкість 320 км на добу замість попередніх 200 км на добу.

Також в УЗ повідомляли, що новий договір імплементують на перевезення вантажів без жодних змін у вартості послуг.

Нагадаємо, наприкінці лютого Перевізник оприлюднив перший проєкт договору з організації перевезення вантажів. Він мав “запрацювати” з 1 квітня. Проте через скарги бізнесу та карантин, УЗ відклала введення його в дію до 1 червня, аби врахувати зауваження. Проте Укрзалізниця не встигла його доопрацювати  до 1 червня

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також