АТ «Укрзалізниця» та Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури подали апеляційні скарги на рішення суду першої інстанції щодо скасування наказу про індексацію тарифів на вантажні перевезення із січня 2022 року. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію компанії.
«У товаристві вважають таке рішення суду безпідставним, таким, що суперечить принципам розподілу владних повноважень, загрожує економіці та обороноздатності країни. Зміна тарифів на вантажні залізничні перевезення відноситься виключно до компетенції Мінінфраструктури, а не суду», — зауважується у дописі.
Також в Укрзалізниці спрогнозували наслідки скасування згаданого наказу міністерства.
«У разі скасування наказів про зміну тарифів на вантажні перевезення Укрзалізниця на тлі зростання вартості енергоресурсів та збільшення частки перевезень збиткових вантажів у 2024–2025 роках отримає 48–67 млрд грн збитків. За таких умов перевізник взагалі не зможе здійснювати операційну діяльність, виконувати свої грошові зобов’язання, виплачувати заробітну плату працівникам та здійснювати будь-які перевезення», — наголосили у товаристві.
Як повідомлялося раніше, 11 липня 2024 року Київський окружний адміністративний суд визнав протиправним та нечинним наказ Міністерства інфраструктури України від 19.10.2021 № 586 «Про внесення змін до Коефіцієнтів, що застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом». Ще дві подібні справи розглядаються іншими судами адміністративної юрисдикції.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











