В Укрзалізниці відзвітували про завершення електрифікації колій на станції Коростень-Житомирський на перегоні Коростень-Житомирський — Пост Південний.
Зауважено, що модернізація ділянки дозволить значно покращити вантажну роботу та скоротити термін доставки вантажів. Так, в УЗ очікують на економічний ефект від проведеної електрифікації у 3,9 млн грн на рік.
Загалом протяжність дільниць, які були електрифіковані, склала 4,2 км. Ще до початку робіт з електрифікації була проведена реконструкція непарної горловини, заміна стрілочних переводів тощо. Також у ході електрифікації на ділянці було встановлено 61 опору для контактної мережі вздовж приймально-відправних колій, жорсткі поперечки, анкери тощо.
У планах філії, за словами директора Артема Мироновича, електрифікація залізничних колій у напрямку державного кордону.
«Крім того, у перспективі плануємо розпочати електрифікацію на українсько-білоруському держкордоні — одному з перспективних проєктів для залучення транзитних потоків, що також підтримуватиме експортний потенціал України», — заявив він.
Нагадаємо, незабаром мають розпочатися роботи з електрифікації лінії Ковель-Ізов.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики