Володимир Жмак розповів навіщо ділити Укрзалізницю на різні вертикалі
Укрзалізниця, Новини

Володимир Жмак розповів, навіщо ділити Укрзалізницю на різні вертикалі

Розділення Укрзалізниці на чотири функціональні бізнес-вертикалі має відбутися в рамках Угоди про Асоціацію з ЄС та є необхідним кроком на шляху перетворення компанії на прибутковий бізнес. Про це голова правління АТ «Укрзалізниця» Володимир Жмак розповів в ефірі телеканалу «Україна 24».

За словами Жмака, наразі в Укрзалізниці не можуть сказати, наскільки рентабельний той чи інший сегмент компанії – вантажний, пасажирський чи інфраструктурний.

«Тому, безсумнівно, щоб розуміти, що потрібно робити далі, які потрібні інструменти, щоб зробити з Укрзалізниці прибутковий бізнес, а не збитковий, нам потрібно розділити ці напрямки на самостійні вертикалі», – зазначив Володимир Жмак.

Він також додав, зокрема, що у межах цього процесу на шляху до перетворення Укрзалізниці в холдингову компанію менеджмент компанії прагне, щоб збиткові пасажирські перевезення стали бодай самоокупними, зараз вони здійснюються коштом дотацій від вантажних перевезень.

Нагадаємо, в Укрзалізниці є зобов’язання в рамках Угоди про асоціацію з ЄС здійснити анбандлінг – розділити Укрзалізницю на чотири функціональні вертикалі. Вони, зі свого боку, мають стати окремими компаніями: вантажна, пасажирська, інфраструктурна, та заводи й виробництво.

Нагадаємо, напередодні було затверджено  нову організаційну структуру УЗ, а також створено філію вантажних перевезень «УЗ Карго» та оператора інфраструктури «УЗ Інфра».

Читайте також