В УЗ розповіли чому бізнес переорієнтовує вантажні перевезення на автотранспорт
Укрзалізниця, Новини

Укрзалізниці на анбандлінг потрібно 2-3 роки – Юрик

Для розділення Укрзалізниці на різні напрямки потрібно 2-3 роки. Про це заявив очільник компанії Іван Юрик в коментарі “Інтерфакс-Україна“.

“Якщо вимірювати від 0 до 100%, то я б оцінив, що ми зараз десь на рівні 20-25%. УЗ повинна бути розділена на чотири оператори: пасажирське сполучення – це центральний бюджет і місцеві бюджети, інфраструктура – постійна державна власність, вантажні перевезення – це лібералізований ринок, а виробництво, локомотивні й вагонні заводи – це сервіс, як для УЗ, так і для майбутніх приватних операторів “, – заявив він.

На думку Юрика, останнім часом цей процес йшов “скоріше за інерцією, закладеною в минулому”. Зокрема він розкритикував рішення про створення філій “УЗ карго”.

“Реєстрацію окремих філій провели без необхідного корпоративного узгодження наглядової ради – це неправильно юридично. Це створює потенційні ризики для бізнесу в майбутньому”, – заявив він.

Необхідною умовою для реформи Юрик назвав прийняття базового закону про залізничний транспорт. За словами керівніка УЗ, зараз проходить досить конструктивна робота з транспортним комітетом і є надія, що закон буде прийнятий в цілому до кінця року.

Читайте також