Через занижені тарифи на перевезення вантажів І класу УЗ втрачає до 500 млн доларів щороку. Про це в інтерв’ю “Мінтранс” повідомив в.о. члена правління Роман Веприцький.
Відповідаючи на запитання щодо свого ставлення до зближення тарифних класів, посадовець заявив:
“У всіх розвинених країнах вантаж перевозиться за однією вартістю. У 1997 році було ухвалене рішення дати пільгу металургійній галузі за рахунок інших галузей. Тоді пішов перекіс по класах, коли третього класу було багато, він перекривав витрати й не було такого удару. Потім третій клас почав переходити на автотранспорт і в результаті в нас вийшов дуже великий перекіс. Тільки за минулий рік в металургійну галузь ми субсидували 500 млн доларів — і так щороку. Для нас ці перевезення збиткові. Так, тут можна багато сперечатися з питання нашої собівартості, але ми працюємо над тим, щоб це відрегулювати. У зв’язку з нашими кострубатими реформами, які довгий час просто імітувались, це питання затягується. Тарифна реформа повинна пройти у співпраці з ринком, ми не можемо ставити ринок перед фактом”.
Нагадаємо, раніше науково-економічна рада Укрзалізниці рекомендувала Перевізнику поетапно провести зближення тарифних класів вантажів та уніфікувати порожній пробіг вагонів.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики






