У період між 2013-2020 рр. Польща посіла друге місце серед європейських країн з найбільшим числом виданих ліцензій на залізничні вантажоперевезення. Про це повідомляє railfreight.com.
За цей період Польща видала 110 дозволів на перевезення вантажів, з яких 11 було видано протягом 2020 року. Більше дозволів за 7 років видала лише Німеччина.
У Польщі провели дослідження нових учасників ринку. 67% усіх опитаних компаній відповіли, що їхня основна діяльність зосереджена на залізниці.
Решта опитаних компаній заявили, що залізничний транспорт не є їхньою основною діяльністю. Однак 45 % з них вирішили звернутися до залізничного транспорту, намагаючись розширити свою діяльність та оптимізувати свої ланцюги поставок.
Головною проблемою залізничні оператори зазначили конкуренцію з автомобільними перевезеннями. Також скаржилися на дефіцит персоналу та нормативні акти сектору й високі витрати на електричну тягу.
Проте нові перевізники бачать своє майбутнє на залізничному ринку позитивно. Зокрема, майже половина опитаних компаній (56%) прогнозували, що ринок залізничних вантажних перевезень зростатиме, тоді як решта (40%) вважає, що він залишиться на нинішньому рівні. Лише 4% компаній очікують зменшення частки ринку залізниць.
Нагадаємо, у січні 2021 року польські залізниці сумарно транспортували 17,1 млн тонн вантажів, що на 300 тис. тонн більше (+1,3%), ніж у січні 2020 року.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики









