Новини, Тарифи

Держрегуляторна служба заблокувала наміри МІУ уніфікувати тарифи на порожній пробіг

Державна регуляторна служба не погодила проєкт наказу Міністерства інфраструктури щодо встановлення єдиного тарифу на порожній пробіг. Про це на власній сторінці у Facebook повідомив член наглядової ради перевізника Сергій Лещенко.

“Державна регуляторна служба заблокувала важливе рішення. Ахметов аплодує. А Укрзалізниця думає про втрати сотень мільйонів гривень. Україна часом нагадує королівство кривих дзеркал”, – написав посадовець.

За його словами, уніфікація тарифів на порожній пробіг дала б Укрзалізниці додаткові 400 млн грн. Проте сильне лобіювання деяких вантажовідправників зірвало відповідні наміри Перевізника.

“Сьогодні чиновники наклали вето на проєкт наказу щодо збільшення тарифу на перевезення порожніх вагонів. Цьому рішенню передувала брудна інформаційна кампанія на сайтах про те, що начебто збільшення тарифу на порожняк підвищить вартість “Великого будівництва”. Цинічна брехня з метою протиставлення потрібного антикризового заходу УЗ державній програмі, яку патронує Банкова. Жодного впливу на “Велике будівництво” це б не мало. Максимум — збільшення вартості на 1,31%”, – додав Сергій Лещенко.

Нагадаємо, на початку серпня на сайті Міністерства інфраструктури оприлюднено проєкт наказу “Про внесення змін до Коефіцієнтів, що застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов’язані з ними послуги”.

Згідно з ним, міністерство пропонувало зробити уніфікацію тарифів на перевезення порожніх вагонів незалежно від виду перевезення, вантажу, який перевозився у вагоні до вивантаження.

Так, наразі тариф на перевезення порожнього вагона після вивантаження вантажу першого класу становить 1533 грн; другого класу – 2 326 грн; третього класу – 3 730 грн. У МІУ ж мають намір для початку встановити єдиний тариф у 2 326 грн.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також