Deutsche Bahn оголосила про майбутній початок робіт на новій двоколійній вантажній лінії між Нюрнбергом та Ельтерсдорфом. Про це пише Rail.insider із посиланням на Rail market.
Перший етап будівництва планується розпочати у 2026 році зі спорудження нового залізничного мосту поблизу Штайнаха. Наразі тривають підготовчі роботи та тендерні процеси для основних робіт.
Проєкт отримав дозволи на будівництво двох із трьох його дільниць, зокрема і дільниці, необхідної для будівництва тунелю. Затвердження північної дільниці, розташованої за порталом тунелю, все ще розглядається.
Нова вантажна лінія є частиною залізничного коридору Нюрнберг—Бамберг (VDE 8.1). Вона має на меті перенаправити вантажний рух з одного з найзавантаженіших пасажирських залізничних маршрутів Баварії між Фюртом та Нюрнбергом. Наявна лінія, яка обслуговує як місцеві, так і далекі пасажирські перевезення, з’єднується з високошвидкісним маршрутом Мюнхен—Берлін.
Запланована 15-кілометрова двоколійна вантажна лінія проходитиме паралельно наявній залізниці та автомагістралі. Вона містить 28 км додаткової колії та потребуватиме модифікації або реконструкції 10 мостів. Також буде встановлено цифрову систему централізації для контролю роботи на маршруті. Основна інфраструктура проєкту — 7,5-кілометровий тунель, відомий як Фюртський тунель для вантажних поїздів, який проходить під Нюрнбергом, Фюртом та річкою Пегніц.
Під час підготовки також переводили наявні лінії на двосторонній рух для підтримки руху поїздів під час будівництва. За даними DB, це має на меті зменшити перебої в пасажирських перевезеннях.
Наступним кроком у графіку є завершення детального планування та тендерної документації. Будівництво мосту у Фюрт-Штайнаху, розташованого вздовж автомагістралі A73, планується розпочати наприкінці 2026 року. Початок тунелепрохідницьких робіт заплановано на 2028 рік із використанням спеціально розробленої машини.
Проєкт містить впровадження сучасних систем шумозахисту та має мінімізувати вплив на навколишнє середовище і місцевий транспорт під час будівництва. DB прагне завершити лінію до середини 2030-х років.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики