Німецький залізничний оператор Deutsche Bahn відчуває величезний дефіцит фінансування для підтримки та розширення своєї залізничної мережі на найближче десятиріччя. Про це пише Rail.insider із посиланням на «Європейську правду».
Зауважується, що лише для модернізації наявної мережі, реконструкції важливих коридорів, створення основ для цифровізації та малих і середніх заходів до 2034 року необхідно приблизно 80 млрд євро.
«Є великі прогалини у фінансуванні оновлення інфраструктури, особливо з 2028 року», — йдеться у документах для наглядової ради Deutsche Bahn.
Майже вдвічі більше грошей знадобиться, якщо врахувати розширення і будівництво нових мереж, а також прискорену й розширену цифровізацію. Ці та інші додаткові заходи «можуть призвести до того, що загальна сума зі спеціального фонду становитиме приблизно 150 млрд євро».
Ці потреби можуть бути профінансовані із запланованого спеціального фонду для інфраструктури на загальну суму приблизно 500 млрд євро, про що партії ХДС/ХСС і СДПН домовилися під час попередніх переговорів щодо наступного уряду. Однак залишається відкритим питання, скільки грошей з цього фонду надійде окремим видам транспорту.
На думку експертів, пише видання Spiegel, для фінансування залізниці необхідно визначити пріоритети, що складаються з трьох частин. По-перше, варто відремонтувати наявну мережу, зокрема і залізничні станції. Другим кроком має стати закладення фундаменту для цифрових технологій управління та безпеки. По-третє, необхідно розпочати нове будівництво та розширення.
Залізнична мережа у Німеччині вважається зношеною і недофінансованою — і це є основною причиною високого рівня затримок у роботі компанії. Тому Deutsche Bahn розпочала масштабну програму реконструкції, яка містить модернізацію понад 40 завантажених маршрутних коридорів. Однак після розпаду трипартійної коаліції Німеччини незрозуміло, як буде продовжуватися довгострокове фінансування інфраструктурних заходів.
Як повідомлялося раніше, Deutsche Bahn виплатила рекордні 197 млн євро за запізнення поїздів.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики