У листопаді та на початку грудня Укрзалізниця ввела декілька конвенцій на транзит і відправлення свого рухомого складу. Зокрема, УЗ заборонила відправлення свого рухомого складу до країн Балтії та СНД, з 1 січня 2022 року обмеження стосуватиметься і Польщі. А 30 листопада заборонила транзит вантажів та вагонів до Польщі, з 6 грудня — до Словаччини, Австрії та Чехії. Також у грудні УЗ впровадить ще дві конвенції.
Rail.insider на своєму Telegram-каналі провів опитування: «Як відіб’ються на діяльності вашої компанії численні конвенції Укрзалізниці на перевезення у поточному місяці?».
Загалом проголосувало 177 осіб. Більшість респондентів (61%) обрали варіант про те, що введені обмеження негативно позначаться на їхній діяльності. 29% відповіли, що конвенції ніяк не відіб’ються на роботі. Водночас 10% очікують позитивний вплив запроваджених конвенцій.
Як повідомлялося раніше, серед причин впровадження обмежень на перевезення до Польщі в УЗ назвали електрифікацію дільниці Ковель—Ізов—Держкордон, ремонтні роботи на колії, а також усунення питання скупчення поїздів на кордоні. Крім того, є версія щодо необхідності вивільнення потужностей для транспортування імпортного вугілля.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики












