Новини, Рухомий склад

Локомотиворемонтна компанія з’явиться наступного року, — Григорій Бойко

Наступного року буде створено локомотиворемонтну компанію. Вона об’єднуватиме всі локомотивні ремонтні депо (після їх розділення на експлуатаційні та ремонтні). Про це розповів член правління АТ «Укрзалізниця» Григорій Бойко, передає Rail.insider із посиланням на портал для співробітників товариства.

Аналізуючи стан рухомого складу, Григорій Бойко заявив, що наразі проведений технічний і енергетичний аудит локомотиворемонтних заводів. Наступного року закладаються кошти для їхнього переоснащення. На це піде кілька років.

За його словами, стратегія розвитку локомотивного господарства загалом реалізується двома шляхами: придбання нового тягово-рухомого складу та модернізація. Для цього затверджена Концепція оновлення тягово-рухомого складу до 2033 року.

Григорій Бойко також розповів, що планується продовжувати співробітництво з американською фірмою Wabtec у частині придбання ще 40 тепловозів ТЕ33АС.

Що ж до ситуації з електровозами, то член правління наголосив: «Нам потрібні і двосистемники, і змінники, і постійники. У нас триває робота з корпорацією Alstom щодо придбання 130 електровозів. Але ми розуміємо, що це за один рік не відбувається. Тому поставки будуть планомірні й закінчаться по двосистемниках приблизно до 2028 року. Але щорічно певну кількість локомотивів ми будемо продовжувати отримувати».

Водночас планується, що частина електровозів модернізуватиметься, а частина — списуватиметься.

Нагадаємо, згідно з опитуванням, яке Rail.insider провів у своєму Telegram-каналі, Укрзалізниці необхідно інвестувати у локомотиви.

Читайте також