Новини, Перевезення

На мережі УЗ понад 100 покинутих поїздів

Приблизно 240 покинутих та тимчасово затриманих вантажних потягів зафіксовано на мережі Укрзалізниці. Зауважимо, що загалом ця цифра менша, ніж тиждень тому, — майже 300 поїздів. Водночас зросла кількість покинутих составів: якщо станом на 16 грудня їх було 89, то зараз — 111. Такі дані під час традиційної наради із представниками зернового ринку 23 грудня навів заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, передає Rail.insider.

Накопичення покинутих потягів спостерігається у напрямку морських портів. Уже не перший тиждень зберігається найскладніша ситуація щодо миколаївських МТП. Зокрема, 6 составів покинуто на відповідальність зернових терміналів. «Немає ємностей, при цьому підтверджується відвантаження, і ми (Укрзалізниця, — ред.) змушені ці потяги зупиняти на мережі», — наголосив Валерій Ткачов.

Як зазначив директор департаменту управління рухом АТ «Укрзалізниця» Володимир Рущак, за добу 22 грудня термінал «Дунайська судноплавно-стивідорна компанія» вивантажив 65 вагонів, водночас навантажили на його адресу тієї ж доби 216 одиниць, а станом на 8 ранку 23 грудня — ще 135. Тож, на думку посадовця, кількість покинутих потягів на адресу термінала за 2—3 дні може зрости до 5—6 (наразі зафіксовано 2 такі поїзди).

Основна проблемна дільниця — їзда в бік Вапнярки, Жмеринки, одеських портів. Тут є проблема з локомотивними бригадами у депо Подільськ. Оскільки зі Жмеринки потяги ведуть локомотивні бригади депо Подільськ. «Ми вже почали їхати в бік Вапнярки та Подільська локомотивними бригадами депо Жмеринка. Але при цьому залишається менше бригад для перевезення вантажів з Козятина, Підволочиська, Хмельницького тощо», — пояснив Володимир Рущак.

Друга складна дільниця — Знам’янка і Кривий Ріг. Це пов’язано із накопиченням вантажу внаслідок колійних робіт на перегоні Висунь—Тимкове. Тим паче що зараз тут тривають денні, по 6—8 годин, «вікна». Щоправда, за словами директора департаменту, з огляду на погіршення погоди є можливість, що колійні роботи на цій дільниці закінчать. На цій дільниці також не вистачає тягового рухомого складу та локомотивних бригад.

Він зауважив, що на миколаївський напрямок уже перевели локомотив із Мелітопольського депо. Ще один передбачають перевести за кілька днів.

«Чекаємо на свята і сподіваємося, що, поки клієнти відзначатимуть, ми зможемо перевезти те, що накопичилося. Водночас по господарству четверту добу триває і триватиме надалі цілодобове чергування керівного складу в усіх регіональних філіях, по всіх депо», — підсумував Володимир Рущак.

Як повідомлялося раніше, швидкість доставки вантажів залізницею цієї осені була найгіршою за 3 роки.

Читайте також