Інфраструктура, Новини, Укрзалізниця

На напрямку Ковель—Ізов—Держкордон електрифіковано 43 км

Залізничники електрифікували 43 км маршруту Ковель—Ізов—Держкордон. Про це пише Rail.insider із посиланням на пресслужбу АТ «Укрзалізниця».

Наразі роботи тривають на дільниці Ковель—Овадно, де вже встановлено 467 опор. «Реалізація проєкту електрифікації цього напрямку матиме величезний позитивний результат для компанії та країни: від енергозбереження до зменшення витрат на закупівлю пально-мастильних ресурсів, від підвищення пропускної спроможності дільниці до спрощення технології організації руху. Загалом Укрзалізниця цього року вже електрифікувала 70 км колій, що в 23 рази більше, ніж у середньому за рік протягом останніх восьми років», — наголосив голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін.

Дільниця Ковель—Ізов—Держкордон розташована в межах Волинської області та наразі експлуатується на тепловозній тязі. «Основним вантажопотоком є експортна залізорудна сировина, що прямує з підприємств регіону Кривого Рога на металургійні підприємства в Польщі. Маршрут цього вантажопотоку пролягає електрифікованими напрямками від станцій Криворізької дирекції регіональної філії «Придніпровська залізниця» до станції Ковель регіональної філії «Львівська залізниця». Дільниця Ковель—Ізов—Держкордон, яка експлуатується на дизельній тязі, — найбільш затратна частина маршруту цього вантажопотоку, що спричиняє зростання експлуатаційних витрат Львівської залізниці», — зауважили у пресслужбі товариства.

Як повідомлялося раніше, у жовтні на дільниці Ковель—Ізов—Держкордон встановили майже 70% опор контактної мережі. А у грудні на дільниці розпочато монтаж контактного дроту.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також