Інфраструктура, Новини

На Придніпровській залізниці оновили полотно ще на одному прогоні мосту через Дніпро

У регіональній філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» виконали капітальний ремонт мостового полотна на одному з прогонів металевого залізничного мосту через Дніпро. Це вже другий прогін мосту, який осучаснили у 2021 році, пише Rail.insider із посиланням на пресслужбу регіональної філії.

Роботи виконали під час «вікна» тривалістю 117 годин на прогоновій будові № 14. Мостовики та колійники замінили 246 дерев’яних мостових брусів на 50 залізобетонних плит безбаластного мостового полотна (БМП). Загалом у межах прогону оновлено 82 погонні метри мостового полотна.

Мостовий дерев’яний брус є дефіцитним матеріалом, за інтенсивної експлуатації зношується і потребує повної заміни кожні 6—8 років. Використання залізобетонного мостового полотна значно зменшує витрати на утримання мосту й подовжує строк його служби.

Необхідно вкласти плити БМП ще на десяти прогонах цього мосту. Наступні етапи заплановано на 2022—2023 роки.

Після закінчення капітальних ремонтних робіт металевий міст на головному залізничному ходу П’ятихатки—Чаплине, де курсують і прискорені пасажирські поїзди Інтерсіті+, 20—25 років експлуатуватиметься без обмежень швидкості з гарантією безпеки руху.

Як повідомлялося раніше, на Криворіжжі оновили залізничний міст.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також