20 червня 2020 року розпочнуться регулярні контейнерні перевезення Транскаспійським коридором за маршрутом Сіань (Китай) – Венло (Нідерланди). Про це повідомляє Railfreight.
Новий маршрут презентував Пітер Пардоель, глава голландської компанії Cabooter Group під час саміту присвяченому Європейському Шовковому шляху, що проходив у Венло наприкінці листопада. Cabooter Group – оператор залізничного терміналу у Венло, де будуть отримувати вантажі з Китаю. У зворотний же бік поїдуть контейнери з товарами з різних країн Європи.
Парадоель розповів, що спочатку поїзди відправлятимуться раз на два тижні, а потім сервіс стане щоденним.
Запуск маршруту став можливим завдяки угоді між портом Баку й логістичним підрозділом австрійської залізничної монополії ÖBB Rail Cargo Group, яка стане основним оператором сервісу. Угода була підписана у Відні 26 листопада. А вже 27 листопада представники австрійської, азербайджанської та голландської транспортних компаній обговорили майбутню співпрацю на форумі у Венло.
Маршрут стартує в Сіані (Східний Китай) і пройде через Казахстан і Каспійське море, де контейнери будуть переміщені на регулярне фідерне судно. Потім вони будуть завантажені на поїзд Баку – Тбілісі – Карс, який доправить їх до Туреччини. Поїзд проїде через Мармара, підводний залізничний тунель під Босфором, у Стамбул, потім у Прагу. Кінцевим пунктом подорожі стане голландський Венло.
Також у статті видання Railfreight зазначається, що австрійський і голландський оператори обрали маршрут через Транскаспійський коридор, а не транзит через Росію, тому що голландська компанія хоче діяти самостійно, не потрапляючи під тиск російських операторів на маршруті.
“У Європі багато хто, як і раніше вважає, що подорож по Новому Шовковому шляху через Росію пов’язана з політичними ризиками. І, мабуть, це основна причина вибору сумнівного й дорогого маршруту через Каспій і Туреччину”, – йдеться у статті.
Надалі планується розширити й китайську географію перевезень. Після міста Сіань на черзі міста Ухань і Чженьчжоу. Китайські компанії також зацікавлені у відкритті європейських ринків.
Нагадаємо, що раніше заступник міністра інфраструктури України з питань європейської інтеграції Віктор Довгань повідомляв, що китайці не розвивають транспортний коридор “Новий Шовковий шлях”, використовуючи його як важіль тиску на Росію в цінових питаннях.
[democracy id=”18″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики