Українська та Польські залізниці обговорили питання розвитку вантажних залізничних перевезень дільницею Ковель — Ізов — Держкордон — Польща, яку наразі Укрзалізниця електрифікує, та збільшення обсягів контейнерних перевезень територією країн. Про це пише Rail.insider із посиланням на пресслужбу товариства.
Наразі спостерігається суттєве збільшення вантажних залізничних перевезень між країнами. Так, за 6 місяців 2021 року загальний обсяг перевезень зріс на 22% порівняно з аналогічним періодом 2020 року — до 5,56 млн т. У загальному обсязі цих перевезень майже 73% сягає експорт. За зазначений період він зріс на 13,6% — до понад 4 млн т. Найбільше залізницею Україна експортує до Польщі залізну та марганцеву руду, а також мінбудматеріали, чорні метали і кольорову руду.
Обсяг імпортних перевезень між Україною та Польщею в січні—червні цього року зріс на 98% (до 740,6 тис. т), вхідні транзитні перевезення — на 94% (до 40,2 тис. т), вихідні — на 21,7% (до 734 тис. т). «Попереду — тільки зміцнення наших відносин та спільний розвиток. Ми вже розпочали масштабні роботи з електрифікації дільниці Ковель — Ізов — Держкордон, що дасть змогу значно підвищити обсяги залізничних перевезень між нашими державами», — резюмував в. о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик.
Також сторони обговорили питання розвитку контейнерних перевезень між країнами та оглянули дільницю широкої колії 1520 мм з України до Польщі, що пролягає у Волинській області та дає змогу поїздам, не змінюючи візків, заїжджати на територію сусідньої держави. За 6 місяців 2021 року між країнами було перевезено 27 757 контейнерів, що на 77,2% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Нагадаємо, що Укрзалізниця розпочала роботи з електрифікації напрямку Ковель — Ізов — Держкордон, де основним вантажопотоком є експортна залізорудна сировина, що прямує з підприємств регіону Кривого Рога на металургійні підприємства у Польщі.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики