Проекти

 

Читати далі
Думка, Новини, Спецпроєкт : Тарифні класи

Сергій Іващенко: Система класифікації вантажів за класами – це рудимент радянської системи

  Сергій Іващенко в.о. виконавчого директора УЗА Українська зернова асоціація давно й послідовно відстоює...

Читати далі

Читати далі
Статті, Новини, Спецпроєкт : Тарифні класи

Валерій Ткачов: Основні принципи тарифоутворення при перевезенні вантажів залізничним транспортом

Автор статті: Валерій Ткачов Заступник директора департаменту з тарифної та договірної роботи УЗ Якщо...

Читати далі

Читати далі
Інтерв'ю, Новини, Спецпроєкт : Тарифні класи

Олег Бурлаченко: Тарифний дисбаланс потрібно ліквідувати терміново

 Олег Бурлаченко генеральний директор транспортно-експедиторського підприємства «Вертикаль» Продовжуємо серію матеріалів у спецпроєкті, присвяченому...

Читати далі

Читати далі
Думка, Новини, Спецпроєкт : Тарифні класи

Володимир Гусак: Україні потрібна реформа залізниці, а не штучні зміни класів віджилих тарифів

Володимир Гусак Генеральний директор Федерації роботодавців транспорту України За останні кілька років Укрзалізниця...

Читати далі

Читати далі
Думка, Новини, Спецпроєкт : Тарифні класи, Тарифи

Павло Качур: Тарифні ініціативи УЗ — реальна загроза для програми «Велике будівництво»

Павло Качур Голова асоціації «Укрцемент» Ще із серпня минулого року АТ «Укрзалізниця» наполегливо...

Читати далі

Олександр Ткачук: вигода від співпраці Deutsche Bahn і Укрзалізниці залежатиме від поставлених завдань
Читати далі
Думка, Новини, Спецпроєкт : Тарифні класи

Олександр Ткачук: Зближення класів суперечить самій сутності тарифоутворення через класи

  Олександр Ткачук Голова залізничного комітету УЛА Раніше озвучена заява про те, що...

Читати далі

Читати далі
Статті, Back on Track, Новини

Всеволод Великодний: Back on Track. Перша частина пропозицій до “єдиного договору”

У нормативно-правовій роботі Укрзалізниці правовідносини, що приховуються під формулюванням “інші документи” стосуються чи не всього ринку вантажоперевезень у цілому. Серед наслідків: заплутані відносини й відповідальність між клієнтами Перевізника та показова нездатність до спільної позиції між галузями економіки, об’єднавчим чинником яких має виступати державний Перевізник. Така ситуація існує давно й змінити її досить важко. Однак, аби запустити цей процес, варто називати речі своїми іменами. У межах спільного проєкту Rail.insider та BRDO – “Back on Track” аналітик Rail.insider Всеволод Великодний дасть ключові визначення, які варто врахувати в новому договорі на перевезення перед тим, як пропонувати документ клієнтам.

Читати далі