Румунський уряд розглядає варіант, що каналом Суліна зможе проходити один танкер на добу. Про це пише Rail.insider із посиланням на USM.
Із листопада каналом Суліна пропонують дозволити проходження лише одного танкера на добу. Водночас таке рішення румунського уряду може сильно знизити пропускну спроможність гирла, відповідно відчується вплив і на логістику.
Наразі причини такої пропозиції залишаються нерозкритими.
Варто згадати і те, що постачання нафтопродуктів з румунського порту Констанца до України наразі під загрозою. Саме тому учасники ринку наголошують, що можливі санкції та зміна логістики призведе до простоїв суден і додаткових витрат, що також стане однією з причин, чому здорожчає пальне.
«З урахуванням того, що гирло Бистре не зможе забезпечити 7 м осадки, то черги з суден, а також простої та зростання цін на пальне — неминучі», — зазначив експерт.
Як повідомлялося раніше, постачання нафтопродуктів з порту Констанца може потрапити під українські санкції.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











