Міжнародні новини, Новини

У 2024 році LTG Group отримала 37 млн євро чистого прибутку

Литовська LTG Group майже потроїла дивіденди державі: зросли доходи від перевезень. Про це пише Rail.insiderіз посиланням на інформацію компанії.

LTG Group цьогоріч виплатить державі 33 млн євро дивідендів — майже втричі більше, ніж торік. Адже LTG отримала на 10% більше доходу — 499 млн євро, чистого прибутку — 37 млн євро.

«У 2024 році показники прибутковості зросли та перевищили встановлені показники попереднього року. Мали не один критичний поворотний момент у наших операціях із залізничним транспортом, але саме чіткий стратегічний напрямок допоміг нам рухатися вперед та адаптуватися до змінних бізнес- і геополітичних умов. Цього року ми маємо реалізувати заплановані стратегічні проєкти, а також бачимо нові можливості в нашій діяльності — для подальшого розширення нових маршрутів, тому, безумовно, є простір для зростання», — розповів генеральний директор LTG Group Егідіюс Лазаускас.

Інвестиції LTG Group у 2024 році становили 389 млн євро. Більшість із них були спрямовані на реконструкцію та розширення залізничної інфраструктури.

Хоча повномасштабне вторгнення РФ на територію України і розширення пакета санкцій проти країни-агресорки та Білорусі вдвічі скоротили потік товарів, що транспортуються територією країни, доходи від перевезень вантажів підвищилися на 9% завдяки зростанню перевезень на внутрішньому ринку.

За словами Егідіюса Лазаускаса, LTG Cargo придбала 500 зерновозів, спеціально виготовлених для перевезень у Литві, з урахуванням державних інвестицій в інфраструктурні роботи — 200 піввагонів для перевезення щебеню та сипких матеріалів, а також 17 електровозів. Після електрифікації залізниці від Вільнюса до Клайпеди, на цій дільниці можна буде перевозити вантажі залізницею без викидів CO2.

«Мета нашої компанії з вантажних перевезень — бути не лише надійним національним перевізником, конкурентоспроможним лідером у сфері мобільності та логістичних рішень у всьому регіоні, а й надійним партнером у всьому Балтійсько-Центральноєвропейському логістичному коридорі. Компанія має чіткий напрям — рухатися до сучасної, зеленої та інноваційної залізничної системи», — наголосив генеральний директор LTG Group.

Минулого року компанія стала перевізником у Латвії та Естонії, а у межах експансії на західні ринки географія вантажних перевезень була розширена, включивши такі країни, як Чехія та Австрія: вперше автомобілі Škoda були доставлені з Чехії до Каунаса європейською колією, а залізничні колії були доправлені з Австрії. Подальший розвиток планується у Північно-Західному коридорі, прагнучи стати надійним сталим логістичним партнером для європейських клієнтів.

Група розширює свій бізнес на нові європейські ринки разом із дочірніми компаніями. LTG Cargo Polska добре зарекомендувала себе на польському ринку, займаючи понад 5% ринку інтермодальних перевезень країни, LTG Cargo Ukraine також розширила свою клієнтську базу. Хоча компанії щороку зміцнюють свої позиції, через скорочення ринку вантажних перевезень у Польщі вони зіткнулися з операційними викликами, які їм вдалося подолати, підвищуючи операційну ефективність, зменшуючи витрати, збільшуючи кількість рейсів та розробляючи нові маршрути. Прогнозується, що компанії досягнуть очікуваних результатів цього року.

Як повідомлялося раніше, LTG Cargo закупить піввагони у компанії «ТАС Дніпровагонмаш».

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також