Допустити студентські будзагони до виконання робіт під час реконструкції Байкало-Амурської магістралі (БАМ) мають намір у РФ. Про це пише Rail.insider із посиланням на «РЖД-Партнер».
Згідно з повідомленням, чисельний склад студентських будзагонів, які залучаються до робіт на реконструкції БАМу, передбачається визначити до кінця жовтня. Крім того, розглянуть питання про допуск будзагонів до конкурсів і тендерів на виконання робіт, зокрема з пайовою участю та про постановку російським вишам завдань на затребувані робітничі спеціальності. Також є ідея при вишах кожен навчальний рік відкривати курси з урахуванням інтересів роботодавців.
Зазначається, що студент із будівельного загону на БАМі зможе заробити більше, ніж середня ставка оплати праці в країні.
Зауважимо, що реконструкція східної вітки БАМу розпочалася сьогодні та триватиме до 2024 року. Це дільниця довжиною 340 км від Улака до Февральська.
Введення оновленої залізниці в експлуатацію дасть змогу збільшити пропускну спроможність магістралі та обсяг транзитних перевезень. Також Росія зможе розширити вихід на ринки країн Азійсько-Тихоокеанського регіону.
Наразі до робіт допущені військові залізничники. Для них на всій дільниці зведені містечка.
БАМ — залізниця у Східному Сибіру та на Далекому Сході загальною протяжністю 4,3 тис. км.
Як повідомлялося раніше, двоколійний Байкальський тунель пропускатиме до 85 пар поїздів на добу.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики