Введення в дію нового Байкальського тунелю дасть змогу збільшити його пропускну спроможність з 17 до 85 пар поїздів на добу. Про це пише Rail.insider із посиланням на infranews.
Старий одноколійний Байкальський тунель, збудований у 1985 році, є одним із найбільш «вузьких» місць на БАМі: поїздам на перегоні Дельбичинда — Дабан доводилося пропускати зустрічні потяги. Тепер рух тут двоколійний. Західний портал нового Байкальського тунелю розташований в Іркутській області, а східний — у Республіці Бурятія.
Будівельно-монтажні роботи розпочали у 2014 році. Тунелебудівники пройшли 6682 м крізь гори Байкальського хребта. На об’єкті було задіяно 1,5 тис. осіб і понад 100 одиниць техніки. Глибина закладення тунелю сягає 300 м, діаметр з урахуванням оброблення — 8,3 м (при проходженні — 10,2 м).
«Завдяки автоматичним дверям у тунелі буде підтримуватися постійна температура цілий рік», — зазначається у повідомленні.
Новий об’єкт розташований за 35 м від старого. На час будівництва рух одноколійним тунелем не припинявся.
Як повідомлялося раніше, у Болгарії споруджують найбільший залізничний тунель на Балканах.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики