ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» розпочало проводити реформу корпоративної структури. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію підприємства.
Мета реформи — збільшення ефективності та відповідальності. Зокрема, планується:
- посилити тих, хто працює та рухає компанію вперед;
- залучити до команди нових лідерів із досвідом реалізації великих міжнародних проєктів;
- позбавитися того, що не працює, послаблює, гальмує, вимиває кошти.
Окрім того, передбачається запровадити для кожного керівника і кожного підрозділу систему KPI, які стануть основою визначення не лише ефективності роботи, а й розміру винагороди.
Перехід на нову модель запланований у березні.
«Необхідність змін в адміністрації компанії стала зрозумілою ще рік тому, коли підприємство перейшло на нову систему електронного документообігу. Вивільнився величезний обсяг робочого часу, в рази зменшилися трудовитрати», — наголошується у дописі.
Наразі в УДП триває другий етап цифровізації управління — запроваджується ERP-система (програми управління підприємством, які працюють на єдиній платформі та спираються на єдину базу даних). «Це ще більше автоматизує, прискорить і спростить усі без винятку управлінські процеси. Суттєво зменшиться навантаження на адміністративні підрозділи. Система буде миттєво виконувати задачу, якою людина займалась увесь робочий день. Нарешті відійдуть у минуле складні та довготривалі бюрократичні процедури, на які багато років нарікали наші судноводії», — зауважили в УДП.
Крім цифровізації величезний вплив має закупівля нової техніки. Стають не потрібні постійні ремонти та обслуговування, яким займався чисельний персонал. Водночас з’являться завдання, які, навпаки, потребують залучення додаткових фахівців. Наприклад, перехід на Міжнародні стандарти фінансової звітності (International Financial Reporting Standards — IFRS). У структурі УДП буде сформовано новий відділ, відповідальний за цей напрям.
Як повідомлялося раніше, УДП та IFC реалізують угоду про співпрацю.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики