Перевезення, Новини

“Українська локомотивобудівна компанія” просить МІУ змінити порядок допуску приватної тяги

Перший учасник пілотного проєкту щодо допуску приватної тяги ТОВ «Українська локомотивобудівна компанія» закликає Міністерство інфраструктури внести зміни до тарифної політики та порядку допуску приватних локомотивів до роботи на залізниці України.

Про це повідомляє gmk.center. Так, в компанії скаржаться на бюрократію.

«Отримання рішення про участь у проєкті забирає три-чотири місяці, що абсолютно неефективно й некоректно. Документи місяцями в міністерстві, ще місяцями в УЗ, потім знову в міністерстві після вердикту УЗ, потім вже рішення», – заявив технічний директор УЛК Володимир Крот.

За його словами, необхідно додатково спростити процедуру заміни локомотивів, заявлених для використання в пілотному проєкті.

«Під час реалізації проєкту буде виникати необхідність у заміні заявлених локомотивів і збільшенні їх кількості, тому має бути передбачена спрощена процедура на вже узгоджені ділянки, яка дасть змогу здійснити заміну (доповнення) локомотивів у стислі строки. МІУ має внести відповідні зміни до положення про порядок допуску приватних локомотивів», – заявив директор компанії.

Також в компанії наголошують на необхідності внести зміни до збірника тарифів на перевезення вантажів, зокрема, в коефіцієнти.

Згідно з МІУ, приватні локомотиви відносять до третього тарифного класу, до якого застосовується коригуючий коефіцієнт 3,722. Тобто, відомство розглядає приватний локомотив як вантаж на своїх осях, за перевезення якого потрібно заплатити.

«Укрзалізниця такий коефіцієнт до своїх локомотивів не застосовує. Ми пропонуємо встановити його на рівні одиниці», – заявив Крот.

Також, наголошено, що компанія просить Кабінет Міністрів України продовжити пілотний проєкт на наступні два роки.

«Експеримент має завершитися 4 грудня 2021 року. З двох років, відведених на експеримент, залишилося 10 місяців. Ми неодноразово зверталися до Кабінету Міністрів України, Мінінфраструктури щодо необхідності продовження експерименту», – зазначають в УЛК.

Нагадаємо, 16 грудня, Укрзалізниця та ТОВ «Українська локомотивобудівна компанія» уклали договір за експериментальним проєктом впровадження приватної тяги. Компанії надано дозвіл на ділянки:

  • Стрий – Івано-Франківськ;
  • Тернопіль – Шепетівка;
  • Шепетівка – Калинівка 1;
  • Старокостянтинів 2 – Гречани;
  • Старокостянтинів 1 – Гречани;
  • Старокостянтинів 2 – Калинівка 1;
  • Старокостянтинів 1 – Калинівка 1;
  • Гусятин – Ярмолинці – Гречани;
  • Кам’янець-Подільський – Гуменці – Балин – Дунаївці – Ярмолинці – Гречани;
  • Соснівка – Коростень;
  • Сокаль – Клепарів.

На початку лютого МІУ допустило до проєкту ТОВ “Промвагонтранс” – другого учасника експерименту. Проте наразі УЗ не уклала договір з цим учасником.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також