Укрзалізниця, Новини, Новини бізнесу, Рухомий склад

Приватній тязі бути: Укрзалізниця та «Українська локомотивобудівна компанія» уклали договір

Сьогодні, 16 грудня, Укрзалізниця та ТОВ «Українська локомотивобудівна компанія» уклали договір за експериментальним проєктом впровадження приватної тяги. Приватна компанія була допущена до участі у проєкті наказами Міністерства інфраструктури № 540 та № 791, якими також було визначено діянки залізничних колій загального користування, де компанія розпочне реалізацію проєкту.

Серед них такі:

  • Стрий – Івано-Франківськ;
  • Тернопіль – Шепетівка;
  • Шепетівка – Калинівка 1;
  • Старокостянтинів 2 – Гречани;
  • Старокостянтинів 1 – Гречани;
  • Старокостянтинів 2 – Калинівка 1;
  • Старокостянтинів 1 – Калинівка 1;
  • Гусятин – Ярмолинці – Гречани;
  • Кам’янець-Подільський – Гуменці – Балин – Дунаївці – Ярмолинці – Гречани;
  • Соснівка – Коростень;
  • Сокаль – Клепарів.

“На основі досвіду реалізації цього договору буде ухвалене рішення про подальше впровадження проєкту допуску приватних локомотивів до роботи на українських залізничних коліях”, – зазначили в УЗ.

Нагадаємо, що Укрзалізниця розробила договір про допуск приватних локомотивів до роботи на окремих маршрутах залізничних колій загального користування, і 26 листопада цього року його було затверджено рішенням правління компанії.

До редакції Rail.Insider потрапив текст затвердженого напередодні договору про допуск приватних локомотивів до роботи на залізниці. Основні положення та сам документ ТУТ.

Читайте також