Новини, Укрзалізниця

Укрзалізниця має намір залучити вітчизняних виробників до ремонту тепловозів ТЕ33АС

АТ «Укрзалізниця» планує залучити українські провідні компанії до оновлення рухомого складу. Передусім йдеться про дефіцитне обладнання для ремонтів магістральних вантажних тепловозів серії ТЕ33АС. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію товариства.

Питання порушувалося на зустрічі зі спеціалізованими підприємствами-виробниками, що днями відбулася на території одного з локомотивних депо та була присвячена можливостям побудови концепції з локалізації на території України ремонтного виробництва лінійного обладнання та вузлів тепловозів ТЕ33АС. У зустрічі взяли участь провідні вітчизняні компанії: ТОВ «Полтавський тепловозоремонтний завод», ТОВ «Миколаївський тепловозоремонтний завод», ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод», ТОВ «Елтра-Україна», ТОВ «ОСК-Технолоджі», СНВО «Імпульс», НВП «Хартрон-Експрес ЛТД», ТОВ «Трансбау плюс», ТОВ «Елпо Україна», «Компрессорс Інтернешнл», ТОВ «НПП «ПРОК», АТ «Завод Екватор».

«Ці тепловози ми почали отримувати з 2018 року. На сьогодні термін гарантійного обслуговування вже закінчився, ми постали перед питанням, як в умовах війни виконувати ремонти цих локомотивів. Розглядалося дуже багато варіантів, сервісів різних рівнів, і ми випрацювали єдине логічне рішення — максимально залучити український бізнес до опрацювання всіх технічних деталей та вийти на спільне розуміння подальших дій. Саме тому, перед тим як виходити на конкретні відносини з виробниками вузлів та запчастин, ми зібрали провідних виробників, щоб обговорити всі важливі питання подальшої локалізації ремонтного виробництва до зазначених локомотивів», — наголосив член правління АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін.

Як повідомив в. о. директора департаменту локомотивного господарства АТ «Укрзалізниця» Олександр Богданов, згідно з контрактами виробник тепловозів поставив усі необхідні вузли та комплектуючі для технічного обслуговування локомотивів цієї серії. Проте Укрзалізниця має дбати про майбутнє, тому вже зараз опрацьовується можливість локалізації в Україні виробництва та ремонту необхідного обладнання для подальшої сталої роботи цих локомотивів.

«У 2024 році ми вже вступаємо в період необхідності проведення ремонту локомотивів, де повинна бути проведена заміна окремих вузлів, агрегатів тощо. Тому ми прагнемо, щоб українські виробники вивчили всі технічні питання та підказали нам діапазон можливостей на майбутнє», — констатував він.

Також під час зустрічі було детально обговорено питання виготовлення українськими компаніями гостродефіцитних запасних частин у межах імпортозаміщення, які раніше вироблялися РФ, для магістральних тепловозів серії 2ТЕ116, 2ТЕ10, М62, що курсують залізницею України.

Учасники зустрічі погодились опрацьовувати всі технічні та виробничі питання щодо кожного найменування комплектуючих за конкретним профілем виробництва та якнайшвидше обмінятися необхідною інформацією для подальшої реалізації вищезгаданої концепції.

Як повідомлялося раніше, Укрзалізниця може залучити приватні підприємства до ремонту локомотивів.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також