Інфраструктура, Новини, Укрзалізниця

Уряд планує відновити 49 км залізничної колії між Словаччиною та Румунією в межах України

Сьогодні уряд затвердив план заходів до 2030 року в рамках Національної транспортної стратегії. Серед них є й інфраструктурні залізничні проекти.

Так, вже у 2021 році Чернівецька ОДА має спрямувати 36 млн грн на виготовлення ТЕО (техніко-економічного обґрунтування) відновлення 49 км колії між станції Вікшани – Вадул-Сірет- Чернівці – Коломия – Рахів. Це має відновити рух у напрямку Румунія – Україна -Словаччина.

Також:

  • до кінця 2022 року УЗ має завершити електрифікацію лінії Ковель – Ізов – Держкордон й побудувати другу колію з електрифікацією лінії у напрямку Долинська – Миколаїв – Косинська;
  • Львівська ОДА спільно з МІУ мають побудувати суміщену колію (1435 та 1520 мм) Мостиська – Родатичі. Київська ОДА спільно з мерією Фастова повинні розпочати будівництво першої черги мультимодального хабу “FastLogistic”;
  • До 2022 року Укрзалізниця має розробити проектну документацію на будівництво нового залізничного мосту на 109 км перегону Кривій Ріг – Кривий Ріг-Західний через річку Інгулець;
  • Підвищити пропускну спроможність у напрямку Маріупольського вузла;
  • Луганська ОДА здійснити електрифікацію напрямку Попасна – Куп’янськ.

Укрзалізниця також має розробити проект реконструкцій колійного розвитку станції Підбірці та оновити тяговий рухомий склад на 100 одиниць до кінця 2023 року.

Нагадаємо, згідно з планом вищезазначеної стратегії, Уряд поставив завдання Мінінфраструктури, Мінекономіки, Мінфіну, Мін’юсту та УЗ до 2022 року (включно) провести реформу тарифоутворення залізничних перевезень.

Читайте також