АТ «Укрзалізниця» внесло зміни до умов тимчасової заборони у напрямку польських станцій Воля-Барановська та Сташув через Ізов. Про це пише Rail.insider із посиланням на сайт товариства.
Так, згідно з телеграмою ЦДЗ/10 від 25 січня дозволяється навантаження «залишків та відходів харчової промисловості; готових кормів для тварин» до станції Воля-Барановська для одержувача Transhandrol. Також відповідно до телеграми ЦДЗ/6 від 25 січня дозволяється навантаження у «вагони ВС».
Як зауважив під час наради представників АТ «Укрзалізниця» з учасниками аграрного ринку 25 січня заступник директора департаменту комерційної роботи товариства Валерій Ткачов, конвенція запроваджена через суттєве накопичення вагонів зі шротом, макухою та олією у напрямку прикордонного переходу Ізов—Грубешув. Саме на цей перехід наразі прямує понад 1500 вагонів зі шротом і макухою та понад 600 — з олією. Час очікування передачі через кордон перевищує 20 діб. Водночас Укрзалізниця пропонує альтернативні варіанти. Зокрема, перевезення таких вантажів до Румунії, на переходах з якою наразі майже відсутнє накопичення вагонів.
Ще одним рішенням може стати транспортування шротів у контейнерних потягах до польських портів Гданськ і Гдиня, організоване дочірньою компанією Укрзалізниці — UZ Cargo Poland. Ці поїзди прямуватимуть через прикордонні переходи Мостиська—Медика та Ягодин—Дорогуськ.
Як повідомлялося раніше, Укрзалізниця вводить конвенцію на перевезення вантажів до двох польських станцій.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики