Новини, Укрзалізниця

УЗ уклала контракт на добудову Дарницького мосту

Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» підписала контракт вартістю 1,15 млрд грн з компанією «Автострада» на проведення будівельних робіт на залізнично-автомобільному мості через Дніпро у місті Києві. Про це пише Rail.insider із посиланням на пресслужбу міністерства інфраструктури.

Як зауважив очільник відомства, успішна інфраструктурна історія Києва неможлива без подолання проблеми довгобудів. У столиці їх десятки. Починаючи від Подільсько-Воскресенського та Дарницького мостів до численних ЖК, шкіл, лікарень і офісних будівель. Це все — заморожені інвестиції, цінність яких з кожним роком зменшується.

«Нагадаю, що «Велике будівництво» у 2020 році розпочалось із боротьби з довгобудами. Лише за рік ми розморозили будівництво на десятках об’єктів по всій країні, частину яких уже відкрито. На жаль, Київ з дуже повільними темпами розвитку транспортної та соціальної інфраструктури вибивається із загальнонаціональних трендів. Вірю, що завершення Дарницького мосту, Київської обхідної дороги та Kyiv City Express повернуть в столицю масштабні проєкти», — розповів Олександр Кубраков.

Причини важливості проєкту:

  • Залізнично-автомобільний міст через Дніпро в Києві понад 10 років перебуває у недобудованому стані. Йдеться про спорудження автомобільних з’їздів на лівому березі Дніпра.
  • На правому березі автодорожня розв’язка виходить на Наддніпрянське шосе — тут готовність 100%. На лівому березі міст веде до розв’язки на Дніпровській набережній, а також містить дорогу вздовж залізничних колій через Харківський шляхопровід у напрямку станції Дарниця на лівому березі. На з’їзді на Дніпровську набережну виконані всі необхідні підготовчі роботи: зведено 16 опор з 21-ї, змонтована третина всіх металоконструкцій прогонових будов.
  • Відсутність усього комплексу розв’язок та освітлення стали причиною того, що транспорт не може використовувати Дарницький мостовий перехід, як це передбачено проєктом. У результаті виникає дисбаланс транспортних потоків: сусідні мости — Південний та Міст ім. Є. О. Патона — значно перевантажені. Водночас цей мостовий перехід має 6 смуг руху, по 3 у кожному напрямку, і його пропускна спроможність — 35 тис. автомобілів на добу.

Як повідомлялося раніше, у липні на добудову «мосту Кірпи» у Києві Кабмін виділив 500 млн грн.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також