Вантажовідправники все більше надають перевагу залізниці через епідемію коронавірусу
Новини, Міжнародні новини, Новини бізнесу, Перевезення

Вантажовідправники все більше надають перевагу залізниці через епідемію коронавірусу

Через пандемію коронавірусу вантажні перевезення залізницею між Азією та Європою стали вигіднішими за морські та авіаперевезення. Про це повідомляє asia.nikkei.com.

Так, з німецького Дуйсбургу протягом першого тижня квітня відправились рекордних 50 поїздів, у той час як перед пандемією в середньому було від 35 до 40. Тарифи на залізничні перевезення постійно трималися на рівні близько 24 центів за кілограм вантажу, згідно з даними австралійської консалтингової компанії Asia Pacific Connex.

Для порівняння, ціни на авіаперевезення з аеропорту Франкфурта до Китаю в середньому склали 3 євро (3,24 долара) за кг на початку березня, хоча потім тарифи знизилися до 0,94 євро/кг. Ціни ж у європейському напрямку залишаються майже піковими. Минулого тижня тариф був на рівні 70,86 юаня (10 доларів) за кг з Шанхая до Франкфурта, у порівнянні з 18,86 юаня/кг рік тому.

За даними Міжнародної асоціації повітряного транспорту, пасажирські рейси, які, як правило, перевозять близько половини вантажів, були скорочені на 95%, що також на руку залізничним вантажним операторам. Перевезення ж океаном залишається значно дешевшим за залізничне, але обмеження (протидія поширенню COVID-19) у країнах зробило морські перевезення менш прогнозованими.

Наприклад, європейські судноплавні лінії Maersk та MSC призупинили курсування на кількох азійських маршрутах. За оцінками інвестиційного банку Jefferies, загальний глобальний обсяг морського вантажоперевезення знизився майже на 30%.

Тим часом німецький логістичний оператор DHL удвічі збільшив обсяг контейнерних перевезень залізницею, завдяки попиту на відвантаження хімікатів, автозапчастин, побутової електроніки та інших товарів. Взагалі, за інформацією видання, минулого місяця спостерігався бум нових залізничних маршрутів між Китаєм та Європою. Наприкінці березня навіть відновилося вантажне сполучення між Дуйсбургом та Уханем.

Видання резюмує, що раніше залізничне сполучення між Китаєм та Іспанією, або тією ж Великою Британією, мало політичний характер. Таким чином Пекін демонстрував ефективність “Нового шовкового шляху”. Тепер же причиною є попит на ринку серед вантажовідправників.

Нагадаємо, у квітні австрійська вантажна залізнична компанія Rail Cargo Group (“дочка” ÖBB Rail Cargo) запустила новий залізничний рейс за маршрутом Цзінань — Будапешт через Україну.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також