Перевезення, Новини, Новини бізнесу

Володимир Жмак розповів про чинники, які блокують пілот приватної тяги

Укрзалізниця не блокує пілотний проєкт впровадження приватної тяги на окремих маршрутах залізничних шляхів загального користування. Про це в інтерв’ю «Інтерфакс-Україна» заявив глава правління компанії Володимир Жмак.

За словами Жмака, Укрзалізниця — виключно виконавець, а сам проєкт здійснюється Міністерством інфраструктури. І тільки після того як комісія Мінінфраструктури, яка займається розглядом заявок приватних операторів, погоджує такого оператора, УЗ інспектує парк локомотивів, перевіряє їхню сертифікацію і справність, після чого підписує з компанією договір за заявленими маршрутами.

«У межах цього пілотного проекту УЗ підписала поки один договір з” Української локомотивобудівних компанією “… Договір вже діє, залишилося узгодити питання, що стосуються експлуатації. Коли поїде ця компанія – я поки не знаю. Але зрозуміло, що вони поїдуть тоді, коли знайдуть вантаж. З нашого боку ніякого блокування немає», – сказав він.

Також очільник УЗ повідомив, що в Перевізника наразі немає жодних претензій до парку локомотивів ТОВ “Промвагонтранс” – другої компанії, заявленої на участь у пілоті.

«Вони теж можуть зараз виходити на підписання договору. Щодо інших учасників, які проходять цю комісію і приходять до нас, повторюємо ту ж процедуру. Це технічна робота, яка не впливає на терміни запуску цими компаніями своїх послуг, тому що для них головне – знайти вантаж», – підкреслив Жмак.

Раніше перший учасник пілотного проєкту щодо допуску приватної тяги ТОВ «Українська локомотивобудівна компанія» закликало Міністерство інфраструктури внести зміни до тарифної політики та порядку допуску приватних локомотивів до роботи на залізниці України. У компанії скаржаться на бюрократію.  Зазначимо, що другим учасником пілотного проєкту стало ТОВ “Промвагонтранс”. МІУ допустило до пілоту компанію  на початку лютого 2021 року.

Читайте також