Інфраструктура, Новини, Укрзалізниця

Євроколію на дільниці Чернівці—Вадул-Сірет—Держкордон планують будувати чотири роки

Колію 1435 мм на дільниці Чернівці—Вадул-Сірет—Держкордон планують будувати з 2026-го по 2029 рік. Про це йдеться в Операційному плані Стратегії розвитку прикордонної інфраструктури з країнами Європейського Союзу та Республікою Молдова до 2030 року, пише Rail.insider.

Проєктування реконструкції споруд залізниці з будівництвом колії 1435 мм та електрифікацією на дільниці Львів—Чернівці—Вадул-Сірет—Держкордон передбачено розпочати цьогоріч. Із загальної прогнозованої суми у 544 млн грн планується витратити:

  • у 2025 році — 299 млн грн;
  • у 2026 році — 91 млн грн;
  • у 2027 році — 154 млн грн.

Джерелами фінансування називають проєкт міжнародної технічної допомоги ЄС CEF 2023, державний бюджет, власні кошти АТ «Укрзалізниця» та інші джерела, не заборонені законодавством.

Також Стратегією передбачено збудувати колію 1435 мм на дільниці Чернівці—Вадул-Сірет—Держкордон. Як випливає з Операційного плану, роботи триватимуть з 2026-го по 2029 рік. На проєкт передбачено витратити 7 млрд 374 млн грн. Із них 608 млн грн буде виділено у 2026-му, 1 млрд 688 млн грн — у 2027-му, 2 млрд 31 млн грн — у 2028-му та 3 млрд 47 млн грн — у 2029 році. Кошти планують залучити у межах міжнародної технічної допомоги, державного бюджету та з інших джерел.

Як повідомлялося раніше, реконструкцію колії на дільниці Держкордон—Мостиська ІІ—Скнилів мають розпочати у 2026 році.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також