До роботи в «АрселорМіттал Кривий Ріг» повернувся модернізований тепловоз ТГМ6В-0043. Про це пише Rail.insider із посиланням на газету «Металург».
Повне технічне переоснащення локомотива здійснювалося на Миколаївському тепловозоремонтному заводі. В оновленні були використані найсучасніші технології. Зміни в технічному забезпеченні та управлінні локомотивом настільки кардинальні, що навіть досвідченим машиністам довелося пройти додаткове навчання для роботи на ньому.
«Тепловоз 1989 року випуску кардинально змінився зовнішньо та технічно, оновилися всі системи локомотива. Зміна обладнання значно підвищує його експлуатаційні характеристики, гарантує надійність, екологічність, внаслідок використання електрики, оновлена й система керування та вжито додаткових безпекових заходів», — наголосив начальник залізничного цеху № 2 Дмитро Колесник.
Модернізований тепловоз отримав американський дизель Cummins QST30 потужністю 1 тис. к. с., нову компресорну установку, пневматику, автоматику, систему управління тощо.
На увагу заслуговує і сучасна система пожежогасіння MTRZ-PRO. Вона призначена для цілодобового протипожежного контролю всього периметра тепловоза.
Окрім того, на тепловозі ТГМ6В-0043 встановлено новий тип електропередачі змінно-змінного струму.
«А також — нова гальмівна система. Оскільки машиністи залізничного цеху № 2 ще не знайомі з нею, для них були організовані курси підвищення кваліфікації. Теорію машиністи вивчали в Університеті АрселорМіттал, а практику — безпосередньо на модернізованому тепловозі у залізничному цеху № 2, — розповів машиніст-інструктор локомотивної бригади Микола Шелест. — Нова гальмівна система зручніша у застосуванні, вона має електричне управління пневмоклапанами та пневмовентилями, тому машиніст не чує шуму стислого повітря. І ще, для цієї системи ми маємо запчастини і, що важливо, гарантований термін роботи до ремонту на неї становить 15 років, треба лише вчасно здійснювати її поточне техобслуговування».
Модернізований локомотив також оснащений відеосистемою кругового огляду з можливістю розпізнавання людей VMSDZAL 360. У цьому допомагають відеокамери, які розташовані по всіх боках локомотива. «Картинка» виводиться на спеціальний монітор у кабіні локомотива з функцією розпізнавання людини.
На тепловозі покращились і умови праці для локомотивної бригади. Є надійна шумоізоляція, у кабіні встановлені рукомийник, мікрохвильова піч, холодильник та кондиціонер.
Як повідомлялося раніше, до АМКР повернувся капітально відремонтований тепловоз.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики