Металургійний комбінат «Каметсталь» після тривалої вимушеної зупинки відновив роботу вісепрокатного стану. Прокатники узялися до виконання замовлення на 3,2 тис. вагонних осей для вітчизняних вагонобудівних підприємств. Про це пише Rail.insider із посиланням на GMK Center.
«Це перша у 2023 році, і перша після майже восьмимісячного вимушеного простою стана, партія осей, яка буде вироблена на комбінаті», — зазначили на підприємстві.
Плани збільшення обсягів виробництва на вісепрокатному стані у 2022 році, участі «Каметсталі» у виконанні програми Президента України з оновлення залізниць були порушені повномасштабним вторгненням РФ. Зокрема, вимушена зупинка «Азовсталі» через воєнні дії в Маріуполі змусила фахівців «Каметсталі» шукати альтернативні можливості для отримання сталевої заготовки — сировини для виробництва осей.
«Цьогоріч вперше після найтривалішого простою ми знайшли можливість знову виробляти осі для наших залізниць, для будівництва вітчизняних вагонів і піввагонів. Сьогодні така продукція необхідна для відновлення українського залізничного парку. Вона рентабельна, а отже, важлива і для стабільної роботи «Каметсталі», і для підтримки економіки України. Успішне виконання виробничого завдання на вісепрокатному стані — це ще один внесок нашого підприємства у розвиток економіки», — розповів заступник начальника прокатного цеху на дільниці вісепрокатного та кулепрокатних станів Сергій Мішурін.
Зауважується, що вісепрокатний стан «Каметсталі» — єдиний у світі, на якому осі виробляють методом поперечно-гвинтової прокатки. У довоєнний час осі комбінату постачалися замовникам з України, Європи, Північної Америки.
Нагадаємо, що після повномасштабного вторгнення РФ «Каметсталь» відновила виробництво вагонних осей у липні 2022 року. У жовтні торік повідомлялося, що «Каметсталь» виготовила другу партію вагонних та локомотивних осей.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики